Εδώ μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το πώς θα πρέπει να ρυθμιστεί ένας υπολογιστής για άτομα με οπτική αναπηρία, καθώς επίσης πώς πρέπει να γίνεται η χρήση του απο τα εν λόγω άτομα. Επιπλέον, παρατίθενται οδηγίες χρήσης διαφόρων προγραμμάτων και λειτουργιών, απαραίτητα στην καθημερινότητα των ατόμων με πρόβλημα όρασης
Σάββατο 23 Μαΐου 2015
Zello για Android
Το Zello, είναι μια εφαρμογή η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να μιλάμε με τους φίλους μας όπου κι αν βρίσκονται, μέσω φωνητικής συνομιλίας, είτε από τον υπολογιστή μας, είτε από το Iphone, το Tablet και το Smart phone.
Για να διαβάσουμε περισσότερα και να κάνουμε λήψη της εφαρμογής για κάθε συσκευή μας, μπορούμε να επισκεφτούμε την παρακάτω ιστοσελίδα:
http://www.zello.com/
Η εν λόγω εφαρμογή, λειτουργεί ως εξεής:
Μπορούμε να μιλήσουμε με τον κάθε χρήστη από τις επαφές μας ξεχωριστά, αλλά και να συναντηθούμε όλοι μαζί σε κάποιο κανάλι, είτε δημιουργώντας το εμείς οι ίδιοι, ή κάποιος φίλος μας.
Το βασικό πλεονέκτημα του Zello έναντι του Skype, είναι ότι όταν γίνεται συνδιάσκεψη πολλών χρηστών μαζί, δε μιλάνε όλοι ταυτόχρονα, προκαλώντας δυσκολίες στη συνομιλία, αλλά ένας-ένας, δηλαδή όταν μιλάει κάποιος, οι άλλοι δε μπορούν να μιλήσουν και μόνο όταν ολοκληρώσει την ομιλία του και αφήσει το Press, τότε μπορεί να πάρει μικρόφωνο ο άλλος.
Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα, είναι ότι είναι ελαφρύ και εύχρηστο πρόγραμμα.
Σε προηγούμενο εγχειρίδιο, αναφερθήκαμε στη χρήση του Zello για χρήστες υπολογιστών, ενώ στο παρόν εγχειρίδιο θα αναφερθούμε στη χρήση του Zello για χρήστες με Android.
Για να κάνετε λήψη του Zello για συσκευές με Android, επισκεφτείτε την παρακάτω ιστοσελίδα στο Play store:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.loudtalks
Μετά την εγκατάσταση του Zello και όταν πρωτο ξεκινάει η εφαρμογή, εμφανίζεται παράθυρο καλοσωρίσματος και μας ρωτάει εάν έχουμε Zello λογαριασμό, ή όχι.
Αν επιλέξουμε το δεν έχω Zello λογαριασμό, θα μας εμφανίσει παράθυρο δημιουργίας λογαριασμού, (Create zello account), όπου θα εισάγουμε το επιθυμητό User name, το Passwort, επιβεβαίωση του Passwort και το επιθυμητό E-mail, το οποίο θα μας χρειαστεί στην περίπτωση που ξεχάσουμε τον κωδικό πρόσβασης Passwort.
Αφού συμπληρώσουμε όλα τα πεδία, επιλέγουμε το κουμπί Create account και ο λογαριασμός δημιουργείτε.
Στην περίπτωση που επιλέξουμε το υπάρχει λογαριασμός Zello, θα εμφανιστεί παράθυρο όπου θα εισάγουμε στα αντίστοιχα πεδία το User name και το Passwort και θα πατήσουμε σύνδεση.
Είτε δημιουργήσουμε λογαριασμό, είτε συνδεθούμε με δικό μας λογαριασμό, μώλις γίνει η σύνδεση, θα εμφανιστεί παράθυρο, όπου θα επιλέξουμε με ποιόν Browser θα συνδεθούμε, είτε με το Google chrome, είτε με Firefox.
Επιλέγουμε τον Browser που θέλουμε και όταν συνδεθεί, θα κάνει αναζήτηση στις επαφές του τηλεφωνικού μας καταλόγου και όσες επαφές μας έχουν Zello, θα μας τις υποδείξει να τις εισάγουμε στις επαφές του Zello. Αφού επιλέξουμε αυτές που θέλουμε, πατάμε στο κουμπί εισάγωγή, στο πάνω μέρος της οθώνης και δεξιά.
Για να κλείσουμε την εφαρμογή, από το μενού Περισσότερες επιλογές, επιλέγουμε την αποσύνδεση, ώστε να βγούμε από το λογαριασμό μας.
Μετά, πάλι από το μενού περισσότερες επιλογές, επιλέγουμε έξοδος.
Για να ξανασυνδεθούμε με το λογαριασμό μας, όταν ξανανοίγουμε την εφαρμογή, στο πάνω μέρος της οθώνης, εμφανίζεται η ένδειξη με το όνομα του λογαριασμού μας.
Πατάμε πάνω στην ένδειξη αυτή και συνδεόμαστε αυτόματα.
Βασικές ρυθμίσεις:
Πατώντας το κουμπί περισσότερες επιλογές, βρίσκουμε την επιλογή Επιλογές και την ανοίγουμε.
Οι ρυθμίσεις εδώ εμφανίζονται σε κατηγορίες.
Η πρώτη επιλογή, είναι η προβολή και επεξεργασία προφίλ, όπου έχουμε τη δυνατότητα να επεξεργαστούμε το προφίλ μας και συγκεκριμένα, διαχείριση των αποκλησμένων επαφών, ρύθμιση πληροφοριών τηλεφώνου και e-mail, αλλαγή Passwort και άλλες πληροφορίες.
Επιπλέον, έχουμε τη δυνατότητα διαγραφής του λογαριασμού μας.
Η δεύτερη επιλογή, είναι η διαχείρηση λογαριασμών, όπου έχουμε τη δυνατότητα να διαχειριστούμε το λογαριασμό μας, π.χ. εάν έχουμε 2 ή περισσότερους λογαριασμούς, να κάνουμε εναλλαγή μεταξύ τους.
Επίσης, έχουμε τη δυνατότητα προσθήκης λογαριασμού.
Τις επόμενες 2 επιλογές, όπως διασύνδεση, Push to talk, δεν τις πειράζουμε.
Στην επιλογή Behavior, έχουμε τη δυνατότητα να ρυθμίσουμε τις ειδοποιήσεις, δηλαδή την ενεργοποίηση του λογαριασμού κατά τη λήψη εισερχόμενου μυνήματος, το κλείδωμα της οθώνης όταν εργαζόμαστε στο zello, εμφάνιση των εισερχομένων ειδοποιήσεων και μυνημάτων στη μπάρα ειδοποιήσεων, κ.λ.π.
Ολες οι παραπάνω ρυθμίσεις, είναι προεπιλεγμένες, αυτό το μενού ρυθμίσεων είναι προεραιτικό και μπορεί να το ρυθμίσει κάποιος όπως θέλει.
Στο μενού διαχείριση ιστορικού, η συμαντική δυνατότητα που έχουμε είναι η εκαθάριση του ιστορικού.
Στο μενού ειδοποιήσεις, έχουμε τη δυνατότητα εκτώς των άλλων ρυθμίσεων, να ρυθμίσουμε την ένταση των ηχητικών ειδοποιήσεων στο 100 τοις 100, το οποίο και προτίνουμε.
Ουσιαστικά, κάθε φορά που πραγματοποιούμε μια συνομιλία, είτε όταν παίρνουμε εμείς μικρόφωνο, είτε ο άλλος συνομιλητής, πάντοτε ακούμε ήχο.
Το ίδιο και στην αποστολή και τη λήψη γραπτών μυνημάτων.
Αυτές τις ρυθμίσεις, καθώς και οπτικές ρυθμίσεις που δε μας αφορούν όμως εμάς, μπορούμε να τις ρυθμίσουμε από αυτό το μενού.
Τέλος, έχουμε τη δυνατότητα να ρυθμίσουμε και τη δόνιση, ιδιαίτερα στα εισερχόμενα και τα εξερχόμενα μυνήματα.
Στην επιλογή Audio, ;έχουμε τη δυνατότητα να ρυθμίσουμε την ένταση του ηχείου της συσκευής, την ένταση του μικροφώνου και την ενίσχυση του μικροφώνου.
Προτίνεται η ένταση του ηχείου να είναι στο 100 τοις 100, αλλά η ένταση του μικροφώνου και η ενίσχυση του μικροφώνου να παραμείνουν ως έχουν, δηλαδή στο 50 τοις 100.
Στην επιλογή Περιορισμός λειτουργικότητας του Zello, δεν πειράζουμε απολύτως τίποτα.
Δομή της οθώνης:
Όταν ανοίγουμε την εφαρμογή, στο πάνω μέρος της οθώνης και δεξιά, υπάρχει το κουμπί περισσότερες επιλογές, ακριβώς κάτω το κουμπί Contacts, όπου μας μεταφέρει στη λίστα των επαφών, ενώ δίπλα από το κουμπί Contacts, υπάρχει το κουμπί Channels, όπου μας μεταφέρει στη λίστα των καναλιών.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα εν λόγω κουμπιά δε διαβάζονται από το Talkback, ωστόσο μπορούμε να τα βρούμε ακριβώς κάτω από το κουμπί περισσότερες επιλογές, με κενή ένδειξη.
Ακριβώς κάτω από το εν λόγω κουμπί, υπάρχει το κουμπί με την ένδειξη ιστορικό, όπου εμφανίζεται το ιστορικό με όλες τις συνομιλίες μας.
Στη μέση της οθώνης, εμφανίζεται είτε η λίστα με τις επαφές μας, είτε η λίστα των καναλιών, είτε η λίστα του ιστορικού συνομιλιών, ανάλογα το πού θα βρισκόμαστε, η διαφορά του Zello για Android με το Zello για υπολογιστές, είναι ότι στο Zello για Android εμφανίζονται χωριστά η λίστα των καναλιών από τη λίστα των επαφών, ενώ στον υπολογιστή εμφανίζονται κανάλια και επαφές σε μια λίστα.
Επίσης, στο Zello για Android δεν υπάρχει η επιλογή δημιουργία ομάδας, όστε να ομαδοποιήσουμε τις επαφές μας, όπως περιγράψαμε για τον υπολογιστή.
Όταν βρισκόμαστε στη λίστα των καναλιών, ακριβώς δίπλα από το κουμπί Περισσότερες επιλογές, υπάρχει το κουμπί με την ένδειξη προσθήκη καναλιού, όπου όταν το πατάμε, εμφανίζεται λίστα με 4 επιλογές.
Η πρώτη επιλογή, είναι η εύρεση καναλιού, όπου έχουμε τη δυνατότητα πληκτρολογώντας το όνομα του καναλιού που θέλουμε, να το αναζητήσουμε και να το προσθέσουμε στη λίστα.
Η δεύτερη επιλογή, είναι η εύρεση προσκείμενων καναλιών, δηλαδή εύρεση των πιο ενεργών καναλιών που υπάρχουν στη χώρα μας και στη γλώσσα μας.
Η Τρίτη επιλογή, είναι το σκανάρισμα QR kode, όχι τόσο εύχρηστη για εμάς, όπου μπορούμε ουσιαστικά με μια εφαρμογή QR reader, να σκανάρουμε κάποιο όνομα καναλιού και μετά να το προσθέσουμε στη λίστα μας.
Η τέταρτη και τελευταία επιλογή, είναι η δημιουργία νέου καναλιού, όπου έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε και να προσθέσουμε δικό μας κανάλι.
Όταν βρισκόμαστε στη λίστα επαφών, δίπλα από το κουμπί Περισσότερες επιλογές, υπάρχει το κουμπί αναζήτηση στις επαφές, όπου έχουμε τη δυνατότητα να αναζητήσουμε μια συγκεκριμένη επαφή από τη λίστα μας.
Αμέσως αριστερότερα, υπάρχει το κουμπί με την ένδειξη προσθήκη επαφής, όπου έχουμε τη δυνατότητα να προσθέσουμε μια νέα επαφή στον κατάλογο των επαφών μας.
Πατώντας λοιπόν το εν λόγω κουμπί, έχουμε τη δυνατότητα να πληκτρολογήσουμε το όνομα της επαφής στο πλαίσιο επεξεργασίας και να την αναζητήσουμε, ή να πατήσουμε στην επιλογή Βιβλίο διευθύνσεων, ώστε να αναζητήσουμε από εκεί αν κάποια από τις αποθηκευμένες μας επαφές, έχει επαφή στο Zello, κάτι που περιγράψαμε και πιο ππανω, όταν συνδεόμαστε για πρώτη φορά στο Zell από Android.
Η Τρίτη επιλογή, είναι να επιλέξουμε το QR reader, όπου θα σκανάρει το όνομα μιάς επαφής Zello από κάπου και θα την προσθέσουμε στον κατάλογο μας.
Όταν μπαίνουμε σε κάποιο κανάλι, ακριβώς κάτω από το κουμπί Περισσότερες επιλογές, εμφανίζεται το κουμπί με την ένδειξη Επανάληψη τελευταίου μυνήματος.
Δίπλα από το κουμπί Περισσότερες επιλογές και αριστερά, υπάρχει το κουμπί με την ένδειξη Προβολή ιστορικού, λίγο αριστερότερα το κουμπί Χρήστες καναλιού και ακόμα αριστερότερα το κουμπί Ομιλία, όπου μας μεταφέρει πάλι στην κεντρική οθώνη του καναλιού για να συνομιλήσουμε.
Πατώντας το κουμπί Χρήστες καναλιού, έχουμε τη δυνατότητα να δούμε ποιοι χρήστες βρίσκονται εκείνη τη στιγμή μέσα στο κανάλι.
Σημειώνεται ότι όταν βρισκόμαστε στη λίστα των καναλιών, ή στη λίστα των επαφών, δίπλα σε κάθε επαφή, υπάρχει το κουμπί Προφίλ, όπου μπορούμε να δούμε το προφίλ κάθε επαφής, ενώ στι λίστα των καναλιών, δίπλα από κάθε όνομα καναλιού και δεξιά στην οθώνη, υπάρχει κουμπί με την ένδειξη αποσύνδεση από το κανάλι.
Όταν αποσυνδεθούμε από το κανάλι, δίπλα από το όνομα του και δεξιά στην οθώνη, εμφανίζεται τώρα κουμπί με την ένδειξη σύνδεση στο κανάλι, ενώ παραμένει το κουμπί προφίλ, αριστερά του ονόματος του καναλιού.
Πατώντας το κουμπί Περισσότερες επιλογές, εμφανίζεται μενού με 5 επιλογές, όπως κατάσταση, το μενού των ρυθμίσεων με την ένδειξη επιλογές, η επανάληψη τελευταίου μυνήματος, η αποσύνδεση και η έξοδος.
Ομιλία:
Για να συνομιλήσουμε με μια επαφή, ή μέσα στο κανάλι όπου συμμετέχουμε, απλώς πατάμε στο κέντρο της οθώνης παρατεταμένα με το δάχτυλο μας και μιλάμε και όταν ολοκληρώσουμε την ομιλία μας, σηκώνουμε το δάχτυλο από την οθώνη.
Αρχικά, μπαίνουμε μέσα στην επαφή, ή το κανάλι.
Στη μέση της οθώνης, υπάρχει ένδειξη, Κρατήστε παρατεταμένα για να μιλήσετε.
Πατάμε λοιπόν με το 1 δάχτυλο σε εκείνο το σημείο για να μιλήσουμε.
Λειτουργίες του καναλιού:
Για να εμφανίσουμε τις λειτουργίες του καναλιού, πατάμε παρατεταμένα στο όνομα του καναλιού και εμφανίζεται αναδυόμενο μενού με 5 επιλογές.
Η πρώτη επιλογή, είναι η προβολή ιστορικού, όπου εμφανίζεται το ιστορικό των συνομιλιών μας με το συγκεκριμένο κανάλι.
Η δεύτερη επιλογή είναι η Παύση, ή Mute, όπου έχουμε τη δυνατότητα να απομονώσουμε τη συνδιάλεξη από το κανάλι στο οποίο βρισκόμαστε και να μιλήσουμε με άλλες επαφές μας ξεχωριστά.
Για να επανέλθουμε στη συνδιάσκεψη του εν λόγω καναλιού, απλώς από το ίδιο μενού επιλέγουμε το Unmute.
Η Τρίτη επιλογή, είναι η αποσύνδεση, όπου έχουμε τη δυνατότητα να αποσυνδεθούμε από το κανάλι.
Η τέταρτη επιλογή, είναι η αφαίρεση από τις πρόσφατες.
Η πέμπτη επιλογή, είναι η διαγραφή προσφάτων, όπου έχουμε τη δυνατότητα να διαγράψουμε όλες τις πρόσφατες συνομιλίες.
Όταν είμαστε αποσυνδεδεμένοι από το κανάλι και πατήσουμε παρατεταμένα επάνω του, θα εμφανιστεί πάλι μενού με 5 επιλογές, με κάποιες άλλες όμως επιλογές, όπως πληροφορίες του καναλιού, διαγραφή καναλιού, και σύνδεση στο κανάλι, ενώ παραμένουν οι επιλογές ομιλία και Mute-Unmute.
Με την επιλογή πληροφορίες του καναλιού, έχουμε τη δυνατότητα να δούμε την περιγραφή του καναλιού και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ με τη διαγραφή, έχουμε τη δυνατότητα να διαγράψουμε οριστικά το κανάλι από τη λίστα μας.
Λειτουργίες επαφής:
Για να δούμε τις λειτουργίες μιάς επαφής, απλώς πατάμε παρατεταμένα επάνω της και εμφανίζεται αναδυόμενο μενού με 6 επιλογές.
Η πρώτη επιλογή είναι η ομιλία, όπου μπορούμε να την επιλέξουμε εάν θέλουμε να μιλήσουμε με τη συγκεκριμένη επαφή.
Διευκρινίζεται ότι μπορούμε απευθείας ενώ βρισκόμαστε πάνω στην επαφή να μπούμε μέσα της και να πραγματοποιήσουμε την ομιλία μας.
Η δεύτερη επιλογή είναι η αποστολή ειδοποίησης κλήσης, όπου είναι ουσιαστικά η αποστολή γραπτού μυνήματος στον συνομιλητή μας.
Η Τρίτη επιλογή είναι η Αποστολή εικόνας, όπου έχουμε τη δυνατότητα να αποστείλουμε μια οποιαδήποτε φωτογραφία στην επαφή μας, την οποία έχουμε αποθηκεύσει στη συσκευή μας.
Η τέταρτη επιλογή είναι η μετονομασία επαφής, όπου έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε το όνομα της επαφής που θέλουμε.
Η Πέμπτη επιλογή είναι η διαγραφή, όπου έχουμε τη δυνατότητα να διαγράψουμε την επαφή μας από τον κατάλογο επαφών.
Η έκτη και τελευταία επιλογή είναι η σίγαση επαφής, όπου έχουμε τη δυνατότητα να μη δεχόμαστε τη φωνητική συνομιλία της εν λόγω επαφής, όταν συνομιλούμε με κάποιον άλλον, ή σε κάποιο κανάλι, δηλαδή ουσιαστικά να την απομονώσουμε προσωρινά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου